Friday, September 12, 2008



time explorace kat bukit cerakah....best sgt saat tu....aku knal lebih rapat dgn kawan2 satu course yg b4 ni tak penah ckp pun...sronok coz aku rasa aku ada gk sedikit sebanyak contribute 4 this team even at the end,yg kitorg dapat juz penat n sluar yg kotor....haha....plg kesian adli,kna simbah ngan air....em,nk knalkan la kwn2 aku lam ni....yg kiri plg belakang tu,kaavin kumar...the only nonmalay lam grup ni...tp dia ni ramah gk,so tade la rasa kekok pun....sebelah tu farid.....dulu2,1st time aku knal dia kt cc,aku igt dia dak private...huhu....pastu baru aku tau dia sama mentor ngan aku....sebelah tu adli,ex-asis...ketua kumpulan ni....dia best arr,hyperactive maa...haha....pastu jidin,dak saser....nampak nerd tapi baik woo...huhu....pastu farah...ntah arr,tapi most of the time aku macam slalu je dpt satu grup ngan farah ni....then,sha...x knal sgt coz dia join kitorg pun da lmbt,hari prog tu baru dia dtg...pastu nadia....she speaks japanese maa....hihi....depan nadia tu nia (sama nama ngan bear aku)...dia ni penolong ketua kump....pun hyperactive gk,xtau penat....sampai satu tahap tu,adli tya dia,"ko makan steroid ke?"....erk..???sebelah nia amanda....cute attitude....ada satu kali tu kitorg kna blakon,dia jd baby...cara dia nangis,alololo...haha....plg depan kiri nabilah huda,dak lompat gk....selain housemate aku,aku agak rapat gak ngan dia...taktau arr nape leh rapat....maybe sebab dia antara classmate first yg ak knal kot....aku ska sgt manja2 ngan dia...tp dia suka cubit n cekik aku...huhu...pastu azhani...aku da story pasal dia ni lam previous blog,roomate aku....pastu nana....nana ni baik,tak berkira....heheh...n lastly nabilah....dak sbpikp....classmate aku gk....baik gak arr ngan aku...hmm,ni la few things bout kawan2 aku...

byk kawan aku dpt kat sini,tapi sku stil lagi rindu jenan...nape ek???kawan2 kat jenan tak sama dgn kawan2 kt tempat lain kn....emm,ari ni nk g bkak posa ngan dak jenan kt kg baru....waa,excited gle!!!!ngan nada,farah,bella,cu-ai,mashi,nuru,kaymucks,kucai...em,ada lg ke ha????last time la jumpa kucai b4 dia fly...x sabanya....hihi....

0 comments: