Wednesday, March 31, 2010

NaDiRaH HaSaNaH oSMaN

Dear Nad,
I'm writing this on 30th of March 2010, at 11.11pm local time. This is undoubtedly a late wish, for I have to make it up for you for not able to wish you on your birthday. You understood more than everyone else I guess, a life of me; sibuk dan kacau-bilau dan tak terurus. Haha.

Nadirah Hasanah. Malu2 kucing waktu orang snap gmbar ni ye. Malu sebab aku ambik gambar ke, sebab ada orang tu datang? Hehe.

I am in love with this one photo. Haha. Though I looked a little bit exhausted, tapi gambar ni tetap the best!! Credit to er..Asiah ke As ntah yg snap?? ^_^

With you dekat Shah Alam bus station, ingat tak tido dalam bas malam tu?? Hee, selimut satu badan tak fikir apa dah. Ngee~

The three girls; important to me in their own way. As Eleyana, Siti Noorul Asiah and you, Nadirah Hasanah...

To a friend, a bestfriend, a great advisor and listener, a sister, a shoulder provider when I need something to lean on, an ears provider when I need something to scream at, as well as a hands provider when I need support to stand up again.

Nadirah Hasanah, you are one of a kind. Aku tak pernah menyesal kenal hg. Aku tak pernah menyesal jadi rapat dgn hg. Aku tak pernah menyesal dgn apa yg dah jadi few months back. (Apa yg dah jadi?? =p) Sebab aku rasa bahagia dapat kenal hg. Nadirah Hasanah yg selalu dengar aku membebel. Nadirah Hasanah yg selalu bagi kata2 penguat semangat. Nadirah Hasanah yg selalu layan tawa dan tangis aku. Nadirah Hasanah yg selalu teman aku study malam2. Nadirah Hasanah yg selalu kejut aku sahur (ke aku yg kejut hg?). Nadirah Hasanah yg selalu ingatkan aku, "Persahabatan ni bukan kat dunia je."

Nadirah Hasanah tempat berkongsi segala cerita suka dan duka. Dari cerita "siapa crush anda", masuk cerita "Hlovate", masuk fasa cerita "Uia-MSU", even cerita "saya budak medic, awak budak engine", sampai la ke chapter "ini keluarga saya", dan berlanjutan ke topik "apa agama kita??". Nadirah Hasanah, lagu Mendua, Hampir Ke Situ dan UNIC, Sebuah Pertemuan are always dedicated to you.

So, Happy Belated Birthday dear. Hg dah 20, aku muda lagi, belasan tahun lagi. Haha. Semoga berjaya dunia dan akhirat. Semoga setiap pekerjaan yg dilakukan diangkat sebagai ibadat. Semoga hari2 yg dilalui dipenuhi ujian dan nikmat yg bakal mendekatkan diri kepada sang Pencipta. Semoga setiap kesalahan yg dilakukan diampunkan, dan diganti dengan kebaikan berlipat ganda. Aku mintak maaf ye, for the hurts and tears I've caused you, for the mistakes I've done dalam keadaan sedar, separa sedar mahupun tak sedar dari dulu, kini dan selamanya. Semoga rahmat Allah sentiasa bersama anda, semoga kasih Rasulullah sentiasa melindungi anda. Aku saaaayang hg! Okey, soalan terakhir dari aku yg murah hati, nak apa2 tak dari Poland? Hehe.

Ouh! By the way, nak keluar tajuk kejap. Happy Belated Birthday jugak untuk Shafiqah di Wellington, Meor Ahmad Haqimy di GMI, Syafiq Iffat di UTP dan Salina di UiTM Puncak Alam. Dan untuk seorang sahabat yg confirm takkan baca la entry ni... =) Happy 20th Birthday untuk Najmi Zharif on 1st of April esok, a good friend who made me laugh in my lowest times, who made me touched in unexpected times and one of those who brings out the best in me. Sayang anda semua.

0 comments: