Saturday, April 10, 2010

Tags..hutang yg tertunggak.. =)

Bismillahirrahmanirrahim. Okey, dgn ini saya mengisytiharkan hari ini adalah hari untuk melepaskan rindu. Hehe. Sebelum saya mula membebel untuk melepaskan beban kerinduan yg sarat ni, saya nak langsaikan hutang yg dah saaangat lama tertunggak. Huhu. 1st, hutang tag dari Safia dari tahun lepas lagi. Dulu ingat nak buat dah, pastu tiba2 terjadinya peristiwa penculikan kamera Olympus saya yg menyebabkan sy hilang mood utk buat tag yg kena masukkan gambar. Hehe. Hari ni saya langsaikan hutang tersebut. =)

1. Guna handphone apa?? ( with pic )

Saya guna dua handphone! Yg kiri tu, Nokia 1500 untuk nombor Malaysia. Yg kanan tu Sony Ericsson C510 untuk nombor Poland. Huhu. And nak highlight jugak keychain Mickey Mouse tu, Nada yg bagi! Eheh. =)

2. Guna kereta /motor apa? ( with pic )

Ouh, saya belum ditauliahkan untuk bawak kereta mahupun motor. Belum ada lesen ye. Hee.

3. Guna wallet rupanya macam mana? ( with pic )

Ni haa; jenama Billabong. Saya guna wallet ni dari Form 5 lagi, hadiah birthday dari Sue. Sayang sangat!

4. Guna apa untuk update blog? ( with pic )

Ini laptop Toshiba kesayangan saya!! Laptop ni la peneman setia hidup saya sekarang ni. Kalau dia takda, boring la saya. Huhu.

5. Guna jam tangan apa?

Ni la antara harta yg paling saya sayang dan paling lama berkhidmat dgn saya. Dia teman saya sejak zaman PMR lagi sampai la ke Poland hari ni! Huhu. Sayang sangat! Selagi jam ni tak rosak even murah pun, saya takkan beli jam baru!

6. Soalan terakhir..kena tag lagi 5 orang

Em, sape2 yg sudi buat, buat la. Noone in particular~


Ehm, hutang yg kedua yg kena langsaikan! Tag dari Ainul. Hee. Thanks ye Ainul, for this award. Rasanya mcm tak deserve je untuk a 'Beautiful Blogger Award' ni, tapi bila dah diberi saya terima jela kan. Hehe.



1- Thank and link the person who gave you the award.
Ok, dah thanks and link kat atas.

2- Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
15?? Banyaknya!! Dua je boleh?? Untuk Mas Ayu, sebab blog dia colourful; comel. Fadzliyah, sebab i just love the way she expressed everything; santai.

3- Contact said Blogs and let them know they've won the award.
Okey, done!

4-
State 7 things about yourself.
One, I'm a Muslim. Two, I'm a Malaysian. Three, I have four blogs. Four, I'm a medical student. Five, I am currently living in Poland. Six, I'm a girl. Seven, I love my family and friends.

3 comments:

ayu toink2 said...

shiela..where is the award hang nak bg..hahaha..rindula kat hang..

ayu toink2 said...

eh..da nampak..xpasan..hehehe..thanx shiela..

shiela said...

hee. sama2 dear. sayang anda juge.