Saturday, February 28, 2009

aishhh...
ske btul aku baca blogz org...
huhu...
tgk2 org merepek...
aku nak merepek tade idea arr plak...
urm...aku baru dapat result ntuk sem2...
alhamdulillah,syukur sgt2 even tade arr bgos gler pun....
aku rase kan life aku ni cam bowink je kan...
nmpk nerd ke kalo aku kte aku ske lyn perasaan sorg2 instead of enjoy ngan kwn2???
saat plg bebas bg aku bila aku kuar sorg2,n ley g memana je aku ska...
xyah nk pk2 nk ikut org...
ritu kan,25 feb...
konon arr,nak reward myself sebab dpt result yg ok...
so aku pun bgn pg dgn niat nak g mid sorg2...
n mana arr aku tau rapid u80 tuh da tukar route...
da ta masuk kl sentral tp benti kat dpn kl monorail tuh...
bila smpai situ aku wat dono jela,sedar2 dah sampai pasar seni...
adei....terpaksa lak carik ikhtiar nak patah balik...
dah arr aku ta besa lg g situ...huhu...
aku ni pun sengal,time beli tiket putra aku dgar org depan aku kte nk g kl sentral,so tnpa tgk kat mana2, aku menonong je ikut org dpn aku tu...
tb2 je aku dah sampai kt masjid jamek!!!
adush,tersilap naik putra la plak...
tu la shiela..naif sgt ikut org...
terpaksa trun kat situ naik putra ke klsntral...
akhirnya slmt gak aku smpai mid...
aku tgk the curious case of benjamin button...
besh...ada part yg aku gelak..ada gak parts yg tbe2 je air mata meleleh...
pastu aku beli chocolate indulgence...lme da ngidam nih...
maklum la,perlis ne ada scret recipe kn...
pastu lepak mph...
aku beli advencer si peniup ney nukilan faisal tehrani...
nak balik tu plak ujan lebat gle...
jln nk g bus stop tu,ada la 4,5 keta yg tak berperikemanusiaan menghambur aku ngan air ujan...
huhu...separuh basah la gak bila aku naik bas tuh...
dlm 8.20 smpai mais...8.30 kalat2 nak solat mgrb...slmat isya' x masok lg even mghrb aku tu mgrb gajah...!!

0 comments: