Wednesday, July 2, 2008

gosh....

alamak.....since masuk msu ni,baru 1st time eh aku tulih....
adei...slalu je takda masa tau....klas aku ari2 abes paling awal kol 4.....
balik2 je aku mesti tido ngan penuh kepenatan....
huhu....cian aku kan....
haha..tapi kena arr besakan diri....
ni pun aku curi2 masa tulih blog,padahal kna cari info pasal assignment utk health science.....huhu....
penat!letih!capek!
em....ari ni housemate aku,dolly accident....aku tak da la rapat sgt ngan dia.....
tapi terasa la gak kn,coz benda tu jadi kat org sekeliling aku....
kalo la jadi kat housemate aku yg lain.....hm....ntah arr....
kat az ke,nini ke,alyaa ke,el ke,dieba ke,shida ke....
diorg ni jela yg rapat ngan aku....
huhu....
aku tak byk masa ni....
juz nk make sure je blog aku di update gk....
kay ar....tata...

0 comments: