Sunday, March 8, 2009

oh-ho~
penatnya ari ni....
tadi g seksyen 9 sorg2...
konon2 nk carik beg utk bawak g kolej...beg yg lama da rosak...
huhu...
tp last2 tak jumpe pape pun...
akhirnya beli beg kat pas jugak...
huhu....
rasa penat la jalan ari ni...
pastu time smpai sek 2,aku nk lintas jln...
tp aku x sdar ada satu keta tuh nk undur..
n in a blink of eye...
KABABOOM!!!(efek lbey ni tau!!!)
keta tu langgar aku...
slmt la aku tade pape, tp tahan sakit gak arr bahu aku nih...
aku lari trus lintas jln x toleh kiri kanan depan blkg dah...
aiyaa....
smpai2 umah je x smpat nk bkak kasut dieba dah serbu dpan pintu...
x sbar2 nk scret recipe dy la tuh...
pe daa...x smpat aku nk rehat tawu~
pastu pas asar aku g washing....
dlm 5 saat ade arr aku masuk bilik,dieba terpatahkan tangga katil az...
n smpai mlm az cam bad mood...
takowt~
cian kat dieba,dia kte,dy tak phm nape la dy slalu rosakkan brg...
"dieba,jgn salahkn diri ye,Tuhan dah jadikn ko cmtuh,msti ada sebabnye...hehe"
ingt nk upload gmba buku2 yg aku rse nk share ngan bloggers here,tp ada prob sket...
mybe next time la eyh...
k2,ak da mrapu pnjg nih..
out dlu~

0 comments: