Monday, November 22, 2010

Update the Prologue

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Mengasihani.

Aku selalu macam ni. Time serabai sibuk serabut dengan exam, time tu la nak escape ke dunia blog. Time tu jugak la rasa ada menda nak menulih. Kalau tak, time hepi senang-lenang aku melagha buat benda lain. Aishh.

Ni nak habaq ja, nak janji kat diri sendiri. Kalau tak nanti sah aku tangguh2 aku tak buat. Nanti balik aku nak tulis blog. Sempena 21hb November, dan pasal Romania. Kuang3. Apekah? Tunggu la. Semoga Allah bagi keizinan untuk aku bercerita berjela-jela malam nanti walau esok test Histology. Tak leh tangguh dah! Aiyakkk!!

Syok tak lagu yg aku baru letak ni? Pasai apa aku pun tak berapa nak tau la, tapi jiwang gak ah maksud dia, tapi still aku suka melody dia.

Okay, nanti balik kena update blog tau Shiela!! Janji??

Doakan test Biochem aku. Rasa macam nak lari dari rumah. T__T Tensen dengan Biochem yg asik menyusahkan aku je kat umah sepanjang weekend ni. Hee.

Salam sayang untuk semua.