Thursday, August 12, 2010

Saya Student UKM

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Mengasihani.
Hari ni 12 Ogos 2010, 02 Ramadhan 1431, pukul 11:18am local time.

FOA, alhamdulillah. Bersyukur masih diberikan peluang untuk merapu kat sini, di samping masih diberikan kemampuan dan kesempatan untuk berpuasa lagi tahun ni. Bulan Ramadhan ni konfem boleh ingat tarikh sampai ke 30hb la kan, sebab tak sabar nak habis puasa nak tunggu raya. Huhu. Kalau saya yang dulu, mungkin begitu. Saya yang sekarang pulak, masih jugak macam tu, bulan Ramadhan je yg boleh nak ingat date tiap2 hari, tapi dengan pemahaman yg lebih mantap insyaAllah; kenapa saya sebenarnya berpuasa. InsyaAllah.

Erm, mahu ambik kesempatan nak wish something dekat Mashi and Apple. Hari ni result dorang kuar. Kalau result okay, ada rezeki Mashi akan fly ke Germany, Apple ke UK. Mudah-mudahan. Tak kisah la apa kesudahannya nanti result tu, aku doakan semoga apa yg korang dapat tu yg terbaik untuk diri korang. Bersesuaian dengan usaha dan kebergantungan dekat Allah selama ni, semoga Allah bagi yang terbaik untuk korang. Sebab Dialah the greatest mastermind of all..

Hari ni hari kedua puasa. Percaya tak sebenarnya sekarang ni saya tengah online dekat library UKM??? Hoho. Jadi student UKM kejap ah. ^^ Malam tadi dapat bukak puasa sama2 dengan Jimah dekat Kampung Baru. Pengalaman baru betul . Hee. Banyak travel sorang2. Zatil cakap she's jealous of me sebab berani nak travel sorang2. Beranikah saya??

Nanti update lagi oke. Sekarang nak menikmati saat2 indah menjadi student UKM. Lalalalala~

Saya student UKM, untuk sehari...^^

2 comments:

azino said...

assalamualaikum....
hihi....hye dak ukm...
mis u beb...
mis tyme 2...

Lemonades Of Life said...

waalaikumussalam.
haha. miss u too. rindu time bergaduh kat surau sapa nak jadi imam! ekeke